Нова редакція заходів обласної Програми дасть змогу покращити ефективність та якість надання адміністративних послуг

У ході 10-ї сесії облради крайові парламентарі розглянуть проект рішення «Про внесення змін до Програми розвитку малого і середнього  підприємництва в області на 2017 – 2018 роки».

Як зазначає автор документу – департамент економічного розвитку і торгівлі ОДА, метою проекту рішення є покращення ефективності і якості надання адміністративних послуг.

Відтак, необхідно внести зміни до Програми розвитку малого та середнього підприємництва в області на 2017 – 2018 роки з метою розвитку малого та середнього підприємництва, доступності, прозорості і оперативності контакту органів влади та громадян.

У заходах Програми передбачено: автоматизацію діяльності 18 центрів надання адміністративних послуг, поліпшення якості надання адміністративних послуг шляхом придбання 8 комп’ютерів та 13 інформаційних терміналів, включаючи підвищення рівня комфортності обслуговування суб’єктів звернення, їх повного та вичерпного інформування і консультування, запровадження новітніх інформаційних технологій, сучасних методів та засобів збирання, обробки, зберігання даних. Придбання спеціалізованого програмного забезпечення та обладнання для  13 ЦНАПів.

У переліку заходів йдеться про впровадження системи електронного документообігу в центрах надання адміністративних послуг; придбання комп’ютерів у комплекті (у тому числі ліцензійного програмного забезпечення) та оргтехніки; придбання інформаційних терміналів для центрів надання адміністративних послуг; придбання комп’ютерів, оргтехніки та серверного обладнання для створення регіональної Мережі центрів надання адміністративних послуг. Загалом на ці цілі у 2018 році необхідно виділити з обласного бюджету 750 тис грн.

Прийняття даного рішення сприятиме ефективному та своєчасному використанню коштів, виділених з обласного бюджету на 2018 рік для реалізації заходів Програми.

Очікуваними результатами реалізації проекту рішення є збільшення кількості та якості надання адміністративних послуг громадянам та суб’єктам господарювання.

У разі схвалення депутатським корпусом цього документу, контроль за виконанням рішення буде покладено на першого заступника голови ОДА та профільну постійну комісію обласної ради з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій, яку очолює Андрій Андріїв.

Прес-служба Закарпатської облради

Вам також має сподобатись...